Termeni și condiții

www.centruldepavaje.ro

www.Centruldepavaje.ro este un magazin virtual, online și orice produs din magazinul nostru online poate fi achiziționat prin intermediul comenzii online. Vă rugăm să citiți cu mare atenție termenii de utilizare. Prin accesarea și utilizarea site-ului utilizatorul acceptă acești termeni de utilizare.

 

La autentificare și prin folosirea, utilizarea acestui website, numit în continuare Site veți accepta termenii și condițiile de mai jos, motiv pentru care vă rugăm să le citiți cu atenție! Acest document poate fi revizuit oricând fără anunț prealabil sau ulterior, prin actualizarea acestei pagini, aceste modificări devenind obligatorii cu efect imediat pentru toți Utilizatorii/Clienții, data modificărilor este menționat totdeauna la sfârșitul prezentului document. Folosirea în continuare a serviciilor www.centruldepavaje.ro înseamnă acceptarea modificărilor aduse prezentului contract. Prin accesarea Site-ului ca Utilizator/Client consimțiți să respectați termenii și condițiile prezentate în continuare precum și legislația aplicabilă.

Termenii si condițiile de mai jos se refera la cumpărăturile, comenzile efectuate în cadrul magazinului on-line. Pentru a avea toate informațiile legate de condițiile comenzii și livrării unui produs de pe centruldepavaje.ro, vă rugăm să citiți cu atenție cele de mai jos. În cazul în care aveți întrebări sau nelămuriri, vă rugăm să ne contactați la unul dintre datele de contact de pe website-ul nostru.


Date de identificare Societate:

CENTRULDEPAVAJE SRL, cod fiscal RO36411600, nr. înregistrare în registrul comerțului J19/425/2016, sediul social: Odorheiu Secuiesc, str. Vulturului 10/A (mai departe Centrul de pavaje).

Definiții:

Utilizator/Client: reprezintă persoana care accesează site-ul www.centruldepavaje.ro, în scopuri private sau profesionale și/sau care a acceptat termenele și condițiile ale prezentului Site, îndeplinind în acest sens toate cerințele procesului de înregistrare, inițiind și finalizând o comandă.

Utilizare abuzivă
: reprezintă utilizarea Site-ului într-un mod contrar practicii în domeniu, a reglementărilor și ale legislației în vigoare sau în orice alt mod care poate produce prejudicii Societății și/sau mărcii Centruldepavaje.
Comanda: reprezintă un document electronic, generat ca urmare a accesării Site-ului de către Client, ce intervine ca formă de comunicare între Societate și Client, prin selectarea de produse de către Client din cadrul celor comercializate de către Societate.
Condiții de utilizare
Utilizatorii/Clienții acestui Site sunt rugați să citească cu atenție termenii și condițiile de utilizare expuse mai jos. Prezentul “Termeni și condiții” sunt prevederi minimale aplicabile, utilizarea Site-ului supunându-se de drept prevederilor generale ale legislației în vigoare.

Proprietate intelectuală:

Conținutul site-ului www.centruldepavaje.ro este proprietatea intelectuală al firmei  CENTRULDEPAVAJE SRL, cod fiscal RO36411600 , nr. înregistrare în registrul comerțului J19/425/2016, sediul social: Odorheiu Secuiesc, str. Vulturului 10/A (mai departe Centrul de pavaje). Astfel societatea își rezervă dreptul de a interzice distribuirea, copierea, multiplicarea, arhivarea sau păstrarea, prin orice mijloace, inclusiv electronice, magnetice sau computerizate, a materialelor și informațiilor existente pe acest site. Centrul de pavaje își rezervă dreptul de a acționa în instanță orice persoană sau entitate care încalcă în orice mod prevederile cu privire la drepturile de autor și proprietate intelectuală. Toate materialele integrate în acest Site sunt proprietatea intelectuală exclusivă a Societății. Aceste materiale nu pot fi copiate sau reproduse. Totuși, paginile complete ale Site-ului pot fi tipărite dacă sunt destinate a fi folosite în scop strict personal. Fără a trece cu vederea aplicabilitatea generală a celor anterior menționate. Centrul de pavaje nu garantează ca website-ul va funcționa neîntrerupt și fără erori sau ca defectele de pe website vor fi corectate. Nu va fi responsabilă pentru nici un prejudiciu apărut din utilizarea sau imposibilitatea de utilizare a website-ului, chiar daca Centrul de pavaje sau reprezentanții săi autorizați au fost avertizați de posibilitatea apariției unor astfel de prejudicii. În cazul unor eventuale conflicte intre Centrul de pavaje și utilizator, se va încerca rezolvarea acestora pe cale amiabilă, iar dacă aceasta nu va fi posibilă, conflictul va fi soluționat în instanța pe teritoriul României, în conformitate cu legile române în vigoare.

Derularea operațiunilor de vânzare prin Site

Comanda/confirmarea comenzii
Nu este necesară logarea pe site, nici măcar în cazul unei eventuale cumpărări, desigur dacă doriți puteți să creați și un cont pentru a efectua cumpărăturile dorite. Orice produs încărcat pe webshop poate fi comandat cu butonul ”Cumpără” de pe fișa de date al produsului. Prin apăsarea butonului "Cumpără" produsul în cauză ajunge în coșul virtual de cumpărături.
 
Produsele din coșul virtual de cumpărături pot fi vizualizate oricând, daca faceți click pe iconul coșului. Aici aveți posibilitatea să ștergeți eventualele produse nedorite, respectiv aici puteți defini cantitatea de produse din care doriți să cumpărați mai multe bucăți.
 
Daca ați făcut setările necesare și toate produsele au intrat în coș, prin apăsarea butonului "trimite comanda" puteți finaliza cumpărarea sau apăsați butonul "continuă cumpărăturile" pentru a adăuga alte produse în coș.
 
După trimiterea comenzii în magazinul virtual, veți primi un e-mail automat la adresa de mail indicată de Dvs., care nu se consideră ofertă, acesta confirmă numai înregistrarea comenzii reușite și trimiterea mai departe către noi. În baza acestora, colegii noștri, în timpul orelor de program, vor lua legătura cu Dvs. prin intermediul posibilităților de contact indicate de Dvs.
 
Cumpărătorul ia la cunoștință că, după efectuarea comenzii de pe portal, și după confirmarea telefonică sau prin email de către un angajat, intervine un contract de vânzare-cumpărare, respectiv de livrare încheiat verbal pentru produsul comandat.
 
În măsura în care, momentan produsul respectiv nu se găsește în stoc, vom indica prin telefon o dată la care așteptăm sosirea produsului în cauză, dacă confirmați interesul în produs se eliberează o factură proformă pentru un avans de 50% din valoarea produsului.
 
Prin lansarea unei Comenzi pe Site, Clientul este de acord cu forma de comunicare prin email, prin care Societatea își derulează operațiunile pe Site.
Societatea nu consideră în nici-un moment o Comandă neconfirmată ca având valoarea unei comenzi confirmate. Așadar, obligația de livrare a Societăți se naște odată cu confirmarea electronică prin e-mail trimisă către Client, care conține informațiile comenzii finalizate ,numărul comenzii, datele de livrare, numărul facturii, valoarea totală a comenzii.
Prezentele termeni și condiții generale de vânzare vor sta la baza relației între Societate și Client.

Obiectul Comenzii
Obiectul comenzii îl constituie produsul/produsele Societății cu privire la care Clientul și-a exprimat opțiunea de a le cumpăra, prin generarea unei Comenzi pe Site, confirmată de către Societate. Produsul/produsele are/au caracteristicile menționate de către Societate pe Site. Societatea depune eforturi pentru menținerea corectitudinii informațiilor/imaginilor expuse pe Site. Cu toate acestea, având în vedere posibile erori cu privire la aceste informații, Societatea precizează că imaginea produselor au caracter informativ, iar produsele livrate pot diferi de imagini în orice mod, datorită modificării caracteristicilor, design-ului, fără notificare prealabilă din partea producătorului. De asemenea, unele caracteristici ale produselor prezentate pe Site, pot fi modificate de către Societate fără preaviz sau pot conține erori de operare. De asemenea, din considerente legate de spațiu și coerența structurii informației, uneori descrierile produselor pot fi incomplete, însă Societatea face eforturi considerabile de a prezenta informațiile cele mai relevante.
 
Prețul
Prețul produsului/produselor este acela menționat pe Site. Prețul poate fi modificat de către Societate, în orice moment, fără preaviz. Modificarea prețului nu se aplică acelor produse, ce au fost comandate de către Client la un anume preț și care au fost confirmate de către Societate la același preț.
Pentru a fi aplicabil prețul produsului trebuie să fie sincer și serios. Astfel, Societatea vă atenționează asupra faptului că există cazuri când, ca urmare a unor disfuncționalități ale Site-ului sau erori, prețul afișat pe Site poate să nu fie cel real. În aceste cazuri, Societatea va informa Clientul asupra prețului corect, Clientul având posibilitatea în acest caz, fie să-și mențină comanda, fie să renunțe la acesta, informând Societatea în acest sens. 
Toate prețurile afișate pe site sunt în LEI și conțin TVA.
 
Prețul include TVA-ul de 19%.
La prețul inițial al produsului se adaugă costul livrării - cost suportat de către Client - rezultând astfel prețul final al comenzii Clientului.
Prețurile produselor prezentate pot fi modificate fără o comunicare prealabila.
 
Modalitatea de plată
Valoarea produselor este cea din momentul confirmării telefonice a comenzii.
Pentru produsele care se livrează pe baza de comandă se solicită un avans de 50% din valoarea produsului în cazul în care acestea nu sunt disponibile în stoc. După confirmarea telefonică a comenzii se va emite o factură proformă pentru avansul de achitat. Vânzătorul va considera comanda lansata în momentul în care clientul va face plata conform facturii de avans primite.
Plata prin ordin de plată: se face doar pe baza confirmării de comandă emise de societate, în urma confirmării telefonice a comenzii de către cu un consultant de vânzări. Reprezentantul societății va trimite o proformă prin e-mail pentru a se achita contravaloarea totală a comenzii ori sau în cazul produselor care nu se află în stoc se trimite o proforma prin e-mail pentru a achita avansul de 50% din valoarea produsului/produselor în contul de mai jos:

Nume firmă: 
CENTRULDEPAVAJE SRL
Cont lei:RO13 OTPV 2610 0103 4450 RO01, deschis la Banca OTP BANK ROMANIA SA , sucursala Odorheiu Secuiesc, Cod unic înregistrare: RO36411600.
În cazul produselor care se află în stoc livrarea mărfii se face după confirmarea sumei depuse in cont. La prețul produsului/produselor se adaugă costurile transportului.
În cazul produselor la comandă care nu se află în stoc – 50 % din valoare se achită în avans, restul de 50% se achită când produsele au sosit în depozit și marfa este pregătită pentru transport. La prețul produsului/produselor se adaugă costurile transportului.
 
Metode de livrare
Livrarea
La momentul plasării comenzii online clientul este obligat să achite prin transfer bancar contravaloarea produselor aflate în coșul de cumpărături dacă se află în stoc ori să achite avansul de 50% dacă se lansează o comandă pentru produse care nu se află în stoc.
 
După efectuarea comenzii cumpărătorul va fi contactat de către furnizor cu scopul negocierii condițiilor de livrare. În urma solicitării ofertei de preț pe livrare, cumpărătorul poate opta pentru preluarea mărfii din depozit, livrare cu automobil sau livrare cu automacara.
 
Produsele cumpărate pot fi depozitate la Centrul de pavaje timp de maxim 2 săptămâni, prelungirea timpului de depozitare este posibilă contracost la prețul de 2 Ron/palet/zi.
 
În cazul produselor aflate in stoc livrarea produselor către Client se va face în decurs de 10 zile lucrătoare de la data confirmării în format electronic de către Societate. Pentru produsele ce nu pot fi livrate în acest termen, se acordă un termen suplimentar pentru livrare stabilit de comun acord cu Clientul, care nu va depăși 40 de zile. În situația în care produsele nu pot fi livrate nici în cadrul acestui termen suplimentar, Clientul are dreptul la retragere, renunțând la produsele comandate de la Societate.
În cazul în care produsul ales de client nu este disponibil în stoc, termenul de livrare va fi comunicat telefonic de către un reprezentant al firmei noastre.
Pentru comenzile online livrarea se va face de la depozitele din Târgu Mureș sau Odorheiu Secuiesc ori direct din depozitele furnizorilor.
Produsele pot fi ridicate și direct la depozitele noastre. Pentru serviciile de transport se va solicita Clientului plata unui tarif de livrare care va fi comunicat pe confirmarea de Comandă și va fi inclus pe factura finală.
Vânzătorul își rezervă dreptul să întârzie sau să anuleze livrări ale produselor comandate dacă acestea nu pot fi onorate din motive independente de Societate care includ incendii, explozii, inundații, epidemii, greve, sau alte impedimente de forță majoră conform uzanțelor legii românești. Dacă Societatea nu are posibilitatea, oricare ar fi motivul, de a trimite Bunurile comandate de Cumpărător în termenul specificat pe confirmarea de Comandă, Cumpărătorul are dreptul de a anula Comanda, iar Societatea va rambursa orice sume plătite de Cumpărător pentru aceste Bunuri. Societatea nu va fi responsabilă de nici un fel de pierderi suferite de Cumpărător pentru livrări întârziate sau incapacitate de livrare.
Din momentul primirii comenzii, timpul de descărcare a produselor nu poate să depășească 3 ore, orice oră suplimentară necesară va fi taxată cu 100 Ron/oră.
Vă rugăm să țineți cont de faptul că  transportul se organizează între orele 08:00 și 19:00, de aceea vă rugăm să ne indicați o adresă de livrare unde puteți fi găsit în acest interval de timp! În cazul în care Clientul nu se află la adresa de livrare în momentul livrării.
Societatea se descarcă de riscurile și responsabilitățile asociate produselor Comandate de către Clienți în momentul predării acestora către Client.  
Societatea va asigura ambalarea corespunzătoare a bunurilor și va asigura transmiterea documentelor însoțitoare la Client.
Societatea va efectua livrarea produselor doar pe teritoriul României. Dreptul de proprietate asupra produselor va fi transferat Clientului doar în momentul efectuării plății.

Dreptul de retragere/Politica de returnare
Conform Ordonanței de urgență nr. 34/2014, Clientul are dreptul să se retragă de la cumpărarea/păstrarea produsului comandat, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile.
Perioada de retragere expiră după 14 zile începând de la ziua la care Clientul sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de către Client, intră în posesia fizică a produselor comandate.
În cazul unei comenzi privind produse multiple comandate de Client printr-o singură comandă şi livrate separate, perioada de retragere expiră după 14 zile începând de la ziua la care Clientul sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de către Client, intră în posesia fizică a ultimului produs.
În cazul unei comenzi privind livrarea unui produs constând din mai multe loturi sau părţi, perioada de retragere expiră după 14 zile începând de la ziua la care Clientul sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de către Client, intră în posesia fizică a ultimului lot sau a ultimei piese.
În cazul unei comenzi pentru livrarea periodică de produse pe o perioadă de timp determinate, perioada de retragere expiră după 14 zile începând de la ziua la care Clientul sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de către Client, intră în posesia fizică a primului produs.
Pentru a se respecta termenul-limită de retragere este suficient să se trimită comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.
Clientul trebuie să informeze Societatea cu privire la decizia sa de a retrage de la cumpărarea/păstrarea produsului, utilizând fie o declarație neechivocă, trimisă prin poştă sau e-mail, fie completând următorul model de formular de retragere:
- Către (se completează numele, adresa poștală şi dacă este cazul, numărul de telefon şi adresa de email a Societății):
- Vă informez/Vă informăm prin prezenta cu privire la retragerea mea/noastră din cumpărarea următoarelor produse/ prestarea următoarelor servicii:
- Comandat/te la data de/ primită/te la data de
    - Numele Clientului (Clienților)
    - Adresa Clientului (Clienților)
    - Semnătura Clientului (Clienților) (doar în cazul în care acest formular este notificat pe hârtie)
    - Data (data completării)
Declarația neechivocă/formularul de retragere se trimite la următoarea adresă: pavaj@centruldepavaje.ro sau la adresa de poștă:Str. Vulturului, nr. 10/A, Odorheiu Secuiesc – 535600, județul Harghita.
 
Societatea va transmite fără întârziere, prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retragere.
În caz de retragere, Societatea va rambursa sumă primită de la Client, în termen de 14 de zile de la data la care Societatea este informată cu privire la decizia Clientului de a se retrage de la păstrarea produsului. Societatea poate amâna rambursarea până la data la care primește înapoi produsele.
Societatea va efectua această rambursare prin cont bancar la aceeași modalitate de plată ca și cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care Clientul și-a exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare. În orice caz, Clientului nu i se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.
Produsele în legătură cu care s-a invocat dreptul de retragere, vor fi expediate de către Client fără întârzieri nejustificate și în decurs de maximum 14 zile de la data la care s-a comunicat retragerea. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.
Clientul va suporta costul direct al returnării produselor. Clientul este responsabil pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări.

Care este politica pentru returnarea produselor?
Produsul returnat trebuie sa fie în aceeași stare (etichetat, sigilat) în care a fost livrat împreună cu toate documentele care l-au însoțit. Cumpărătorul va suporta costurile de transport pentru returnarea produselor sau va asigura personal transportul acestora, inclusiv descărcarea acestora.
Nu pot fi returnate produsele care:
  •              depășesc termenul de 14 de zile de la data primirii;
  •              au făcut obiectul unei comenzi speciale;
  •              au fost distinct personalizate la cererea Cumpărătorului;
  •              prezintă urme de lovire sau deteriorare;
  •              prezintă urme vizibile de uzură;
  •              au fost montate;
  •              au fost desigilate;

Informații adiționale:

Variații de culoare
În producerea pavelelor și bordurilor se folosesc materii prime naturale, fapt ce determină variații de culoare care nu pot fi evitate. Soluția în practică: se vor monta alternativ produse din mai mulți paleți (min. 3) pentru a crea un efect optic plăcut.
Eflorescență
Pe suprafața produselor apar temporar depuneri albe de calcar, fenomen care nu poate fi evitat cu ajutorul tehnicii actuale. Eflorescența nu constituie o bază de reclamație deoarece calitatea produsului nu este afectată. Dispare după un timp datorită intemperiilor și uzurii.

Modificarea sau anularea comenzilor

Modificarea unei comenzi certe se poate face numai prin cerere scrisă, trimisă pe adresa pavaj@centruldepavaje.ro. Acceptarea modificărilor solicitate nu este garantată. Modificarea este acceptată doar dacă solicitarea se face în timp util, dacă produsele nu au fost deja expediate sau pregătite de livrare. Răspunsul la solicitarea de modificare se va trimite prin email, la adresa menționată de client în formularul de comandă.
Anularea unei comenzi certe se poate face numai prin cerere scrisă, trimisă pe adresa pavaj@centruldepavaje.ro. Anularea comenzii nu este garantată. Anularea este acceptata doar dacă solicitarea se face în timp util, dacă produsele nu au fost deja comandate, expediate sau pregătite de livrare. Răspunsul la solicitarea de anulare se va trimite prin email, la adresa menționată de client în formularul de comandă.

Reclamații

Semnătura de primire din partea beneficiarului produsului livrat, se consideră ca acceptare a calității, a cantității și livrării în bune condiții a produsului, și nu lasă loc reclamațiilor ulterioare privitoare la calitatea sau nelivrarea completă a produsului/produselor.
În cazul în care produsele nu sunt livrate sau sunt livrate incomplet, sau în cazul oricăror nemulțumiri, Clientul trebuie să trimită o cerere scrisa pe adresa pavaj@centruldepavaje.ro , în care să descrie situația apărută. De asemenea, ne poate contacta la numărul de telefon +40740-207.790.
Societatea va răspunde Clientului în termen de maxim 5 zile lucrătoare de la primirea reclamațiilor și va face tot posibilul pentru soluționarea problemei Clientului. 

Răspunderea Societății

Societatea nu poate fi făcută răspunzătoare pentru nici o pierdere suferită de către Client în situația în care aceasta respectă prevederile prezentei termeni și condiții. Societatea nu poate fi trasă la răspundere pentru prejudiciile create ca urmare a nefuncționării Site-ului precum și pentru cele rezultând din imposibilitatea accesării anumitor link-uri de pe Site.
Societatea nu este responsabilă pentru daunele directe și/sau indirecte de orice fel pe care Clientul sau oricare terță parte o poate suferi în baza prezentei termeni și condiții pentru situația în care își îndeplinește toate obligațiile rezultate din acesta. Societatea nu poate fi trasă la răspundere pentru daune directe și/sau indirecte care rezultă din utilizarea necorespunzătoare a produselor după livrare și în special pentru degradarea acestora după livrare. De asemenea Societatea nu asumă nici o răspunde pentru întârzierile cauzate de furnizori și/sau transportatori.

Forța majoră

Nici una din părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea/executarea cu întârziere/executarea necorespunzătoare a obligațiilor sale, dacă o astfel de executare/neexecutare este datorată unui eveniment de forță majoră, așa cum este acesta reglementat de legislația în vigoare.

Legea aplicabilă – jurisdicția

Prezentul termeni și condiții sunt supuse legii române. Eventualele litigii apărute între Societate și Client se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești competente din Târgu Mureș.

Politica de confidențialitate

Societatea prelucrează date cu caracter personal prin culegerea de la Utilizatori/Clienți a datelor personale necesare executării comenzii și se obligă să respecte dispozițiile legale privind protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date. Datele obținute de către Societate vor fi stocate în baza Sa de date iar Societatea va lua toate măsurile pentru protecția lor împotriva distrugerilor accidentale sau folosirii ilegale. Pentru executarea comenzii, Societatea va transmite datele cu caracter personal culese de la Clienți către, aceste transmiteri de date nefiind considerate încălcări ale prevederilor legale, prin acceptarea termenelor Utilizator/ Clientul acceptând acest lucru. Procesarea și trimiterea datelor se realezează totdeauna în conformitate cu Politica de confidențialitate al Societății.


Prelucrarea datelor cu caracter personal

Societatea va reține datele D-voastră personale și le va folosi numai în scopul de procesare a comenzilor lansate, reclamă, marketing și publicitate, precum și în scopul informării Clienților asupra aspectelor legate de funcționarea site-ului și a ofertelor acestuia.
Prin date cu caracter personal se înțeleg orice informații referitoare la o persoană fizică identificată sau identificabilă. O persoană identificabilă este acea persoană care poate fi identificată, direct sau indirect, în mod particular prin referire la un număr de identificare ori la unul sau la mai mulți factori specifici identității sale fizice, fiziologice, psihice, economice, culturale sau sociale. Prelucrarea datelor cu caracter personal reprezintă orice operațiune sau set de operațiuni care se efectuează asupra datelor cu caracter personal, prin mijloace automate sau neautomate, cum ar fi colectarea, înregistrarea, organizarea, stocarea, adaptarea ori modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, dezvăluirea către terți prin transmitere, diseminare sau în orice alt mod, alăturarea ori combinarea, blocarea, ștergerea sau distrugerea.
Societatea are obligația de a administra în condiții de siguranță și numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizați despre dumneavoastră. Scopul colectării datelor este cea de procesare a comenzilor lansate online, reclamă, marketing și publicitate. Datele fiind necesare Societății pentru a informa clienții cu privire la situația contului lor, cu privire la evoluția și starea comenzilor lor, precum și la evaluarea produselor și serviciilor oferite. Societatea poate notifica clienții săi cu privire la ofertele sale curente prin newsletter-ul, putând trimite felicitări, cupoane cadou sau alte mesaje speciale. Clientul acceptă să primească de la Societate mesaje de informare sau comerciale (oferte, promoții, mesaje publicitare și de marketing privind activitatea Societății) la adresele de e-mail comunicate Societății.
Informațiile înregistrate sunt destinate utilizării de către Societate și sunt comunicate numai următorilor destinatari: partenerii contractuali ai Societății, precum și alte companii din același grup cu Societatea. Prin înscrierea pe Site/efectuarea unei Comenzi și completarea datelor personale în formularele de înscriere, Utilizatorii/Clienții declară că sunt de acord ca datele lor personale să fie incluse în baza de date a Societății și își dau acordul expres și neechivoc ca toate datele lor personale să fie stocate și utilizate conform Politicii de confidențialitate. Pentru informații cu privire la procesarea datelor dvs. vă rugăm să accesați și să lecturați Politica noastră de confidențialitate.